Träning.

Ja nu sitter jag här i min rosa morgonrock, haha. Har precis duschat och före det var jag duktig och tränade. Nere i våran källare har vi nämligen ett litet gym. Det är inte vackert men ett gym som sagt! Det finns motionscykel, löpband, bänkpress och roddbåt. Det finns även någon slags grej som man ska stå på och trampa upp & ner men den funkar inte, eller så är det jag som inte förstår mig på den? Känns skönt att träna, har ju legat på latsidan allt för länge så nu måste jag komma igång inför beach 09!





Alldeles strax börjar top model och det är jag knappast ensam om att följa. Läste att de skulle bli hett i poolen mellan två tjejer samt att det skulle bli bråk.. hm, spännande!

Kommentarer
♥ fridalampe

Jag tränade också idag faktiskt, var på bodystep! så jag säger detsamma, here we come beach09!

2009-01-13 @ 22:21:21
URL: http://ffridablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0