Tisdag.

Sorry för dålig uppdatering! Men jag lever och har fullt upp med allt möjligt. Igår började jag må dåligt på skolan.. så jag for till Petter vid två tiden. Tänkte åka hem efter middagen men jag stannade och sov över istället. Myspys! Vi såg filmen bolt som var hur rolig som helst! Om ni inte har sett den så tycker jag verkligen det är något ni borde se. Det går inte en minut utan ett skratt. Ja, som sagt så var det en sevärd film. Dessutom extra mysigt att få träffa Petter, var ju en vecka sen sist jag var med honom. Förutom då vi sågs en pytteliten stund på busstationen i onsdags.

Just nu är det mycket i skolan för mig så jag har inte tid med så mycket annat.
- Inlämningsuppgift på drygt 10 sidor som ska vara inlämnad på måndag.
(måste dock göra den klar senast torsdag eftersom jag inte kommer ha tid i helgen)
- Prov i matte imorgon
- Prov i datakunskap på fredag + nästa fredag..
- Uppgifter i italienska
- Engelska glosor tills imorgon


Ja osv, ni kanske förstår att jag har det jag gör. Men kommer försöka skriva så ofta jag kan ändå. ; ) Så, är allt bra med er? Hoppas det!

Dags att fortsätta plugga, vi hörs senare.


Kommentarer
♥ malin

geografi inlämninegn är framflyttad till den 2 februari!!

2009-01-21 @ 11:30:09
URL: http://malintaflin.blogg.se/
♥ hanna

mysig bild! :)

2009-01-21 @ 16:59:28
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0