Tisdag.

Igår var jag fortfarande kvar hos Petter, sov tills klockan ett.. inte bra med tanke på att jag försöker få koll på dygnet. Åt frukost och efter ett tag kom min älskling hem. Vi såg lite tv och tog det lugnt fram tills middagen. Till middag blev det hamburgare som Petter stekte, mästekocken där!
Efter det bestämde vi oss för att ta bilen och fara för att hyra en film. Jag har alltid så svårt för att ta ett beslut! Det slutade med att vi kom hem med filmen "Awake". I den är både Hayden Christensen & vackra Jessica Alba med. Ska verkligen inte avslöja för mycket om ni inte har sett den men den var ganska äcklig vissa stunder! Men en helt okej film.



Imorse var det bara att stiga upp så man inte skulle komma sent till skolan. Hade gärna legat kvar ett bra tag till men.. var ju tvungen att dra mig upp. Jag & Petter åkte buss in till stan och sen for jag till skolan och han till sin skola. Jag har nyss ätit lunch och före det hade jag näthandel B för första gången. Om 10 minuter börjar vi engelska A som också blir första gången för mig.

Vi slutar 13.40 idag, känns skönt!
Då är jag hemma redan vid fyra. Hörs senare.

Kommentarer
♥ paulina

svar. haha ja de var det också! skit gott, tänker nog äta snart igen ;)

2009-01-13 @ 15:35:42
URL: http://paaulina.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0