Tankar?

Gud, jag ska upp vid 04.30. Hur sjukt låter inte det? Får i alla fall skjuts till busstationen så jag slipper gå för ovanlighetens skull. Härligt!

Under kvällen så har jag & mamma suttit och tittat på lägenheter i Umeå. Vill flytta nu! Känner mig verkligen redo, jag vill inte vänta längre. En av lägenheterna var faktiskt väldigt billig och mitt i stan så det är något vi ska kika närmare på. Nu är det ju bara det här med inackordering.. hoppas verkligen att jag får det. Bara jag får det så kan jag flytta rätt så snart! I mitt huvud snurar en massa tankar om hur jag vill att det ska se ut. Nåja, ska inte tänka allt för mycket än så jag blir besviken ifall jag inte får bidraget.

Ska fika lite och sen prata med Petter innan jag ska sova.
Godnatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0