Söndag.

En riktig söndag idag, men jag antar att det är så det ska vara! Sov till kl ett.. kanske inte så bra med tanke på att jag måste lägga mig i hyffsad tid tonight. Dagen har varit lugn. Har bara pysslat på lite här hemma med det ena & det andra.

Nu är det precis EN VECKA kvar tills jag fyller 18! Hela släkten kommer ju så vi måste ha mycket fika, allt brukar nämligen ta slut ändå, haha. Jag har nog en rätt glupsk familj. Så därför bakade jag & mamma kokos rutor efter middagen. Dom blev hur fina och goda som helst! Om jag inte har fel lär det bli mer bak i veckan.

Tänkte slå på en film nu samtidigt som jag ska äta mitt goda kvällsfika!
Dröm sött.


Reslutatet, tadaa!

Kommentarer
♥ mathilda (:

Jätte fin blogg (:

2009-01-22 @ 17:49:54
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0