På väg till sängs.

Borde bli tusen gånger bättre på att lägga mig i tid. Måste helt enkelt. Men får ju sova nästan 4 hela timmar extra på en buss varje dag, ska inte klaga. Men det är faktiskt inte så lätt att lägga sig redan åtta - nio.. får försöka i alla fall. Fast det är bara två dagar i veckan jag behöver gå upp vid halv fem! Haha, låter nog sjukt för många av er men så ser det ut för mig.

Kvällen har varit lugn. Lugnt & skönt. Efter att jag fick ett sms av min söta mormor där hon skrev att hon tyckte jag skulle se på kanal 24 där Obama höll sitt tal osv så gjorde jag det. "Bra, det är historia" fick jag som svar. Ja hon är allt bra söt min lille momme. Jag är inte precis så insatt i politik och allt vad det innebär men på nåt sätt gillar jag Obama. Det var faktiskt mäktigt att se idag, hur nästan två miljoner stod och hyllade honom. Han är stor, ohyes.

Nu blir det fika sen sängen! Hoppas ni haft en bra dag. Sovgott!

Kommentarer
♥ Maya

Tack för omtanken :)

2009-01-20 @ 23:30:23
URL: http://mayan.blogg.se/
♥ malll

sv. ja det är heeeelt sjukt mycket

2009-01-21 @ 19:16:13
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0