Onsdag.

Idag är det onsdag och egentligen första dagen i skolan efter lovet. Eftersom jag var på sjukhuset imorse missar jag den här dagen. Det är främst det som är jobbigt, det tar 2 timmar att åka buss till skolan. Men snart ska jag skicka in ansökan om inackordering och om jag får det kommer jag bli så otroligt glad! Fast nej, ska inte tänka allt för mycket på det ännu så jag blir besviken ifall jag inte får det.
På sjukhuset var det inga problem, nästan. Först skulle jag på röntgen för att göra en magnetröntgen där dom tog bilder av min hjärna. Vet inte om ni förstår men det är ett smalt litet "rör" som man åker in i. Huvudet var även fast så jag inte kunder röra mig, usch ba! Kanske har nångon slags klaustrofobi för jag får verkligen panik om jag blir instängd i trånga utrymmen. Nu menar jag inte hissar och så men ja. Efter röntgen var det dags att gå och ta blodprover. Fick vänta, vänta och vänta.. inte så roligt precis. Var sjukt mycket folk.


Har nyss varit ute en långpromenad med wille och fy tusan vad kallt det är ute! Visst jag bor i norrland men ändå. Lite varmare kan det väl få vara.


 


Det är en underbar dag, jag är på strålande humör!


Wille lyckas alltid se ut som en kines..


 

Dags för lunch nu!


Kommentarer
♥ ellen

första bilden var superfin :))

2009-01-13 @ 16:57:02
URL: http://mychoise.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0