Onsdag.

Gokväll!
Mådde inte alls bra inatt, mådde illa som tusan. Inte blev det bättre då jag vaknade för att stiga upp och dra till skolan. Så jag stannade hemma. Inte så smart att åka buss 2 timmar om man mår illa heller. Låg mest hela dagen och tyckte synd om mig själv. Nej skämt åt sido. Låg och bara tog det lugnt. Gjorde även en del skolarbete, skönt att ha gjort bort lite så man inte har allt för mycket kvar.
Tänkte träna ikväll med mamma men hon gick ut en långpromenad istället och jag själv kom på att jag har 2 timmar idrott på skolan imorgon. Plus att jag & mamma troligtvis ska träna på kvällen imorgon. Det återstår att se!

Som vissa av er kanske vet fyller jag ju år, 18, på söndag! Nu är det bara fyra dagar kvar, kan knappt vänta. Tidigare i veckan bakade jag & mamma chokladrutor sockerkaka med äpplen och chokladbollar. Senare ska vi ju göra tårta och en massa också. Kollade hur många chokladbollar vi hade, kanske var 20 st. Haha, räcker aldrig till min släkt. Så jag bestämde mig för att baka ännu mer chokladbollar ikväll. Kan inte bli för mycket va? Älskar fika, men vem gör inte det.

Ringde Petter nyss men han körde bil så jag sa att han ska ringa upp då han kommer hem. Tycker verkligen inte om då folk pratar i mobilen då dom kör. Tänk vad som skulle kunna hända. Just det jag gjorde. Om det skulle hända petter något medans han pratade med mig, då skulle jag nog aldrig förlåta mig själv. Jag undviker helst olyckor.

Dags för sängen! Sweet dreams.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0