Måndag.

Ny vecka & nya tag. Förra veckan var jag väldigt trött och slut, även under helgen. Tror det beror på att jag somnade så sent och vaknade väldigt tidigt. Sov väl 3-4 timmar per natt. Nu ska det bli ändring! Även om jag inte kan sova så ska jag i alla fall lägga mig, inte sitta vid datorn, se tv eller vad man nu kan tänkas göra. Så med andra ord, den här veckan har jag tänkt vara mycket piggare!

Dagen började med italienska och för en stund sedan slutade våran fek. Nu väntar geografi men jag tror vi bara behöver stanna ett tag. Hoppas att jag kanske hinner med bussen som går två? Annars måste jag vänta kanske upp till två timmar. Men vi ser väl helt enkelt.



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0