Let's make it right.

Känns som att jag inte alls har gjort så mycket idag. Ingenting nödvändigt. Jo just det, förutom att jag var på banken. Och att jag har tränat. Och att jag har städat. Okej, jag ändrar mig. Jag har nog gjort mer idag än vad det känns som! Dagen har varit så himla lång. Det var galet skönt att träna men har lite ont i magen nu. Kanske tog i för mycket? Haha, hoppas bara jag inte får träningsvärk i magen imorgon. Vore ju inte så trevligt.

Efter träningen tog jag mig en dusch och sen har jag inte hunnit mer. Det blir nog att se tv och fika nu. Ska försöka att inte lägga mig så sent, hur nu det ska gå då jag vaknade så sent idag. Wish me luck!



Tänkte bara visa mitt foto till id kortet. Helt okej, kunde varit värre ändå!





Bjuder på den här med, känner mig generös idag! ; )

Kommentarer
♥ Louise

SV. jooo, vi hade snö för ca en vecka sen! i typ 3 dar hade vi ca en dm! sen blev det varmare och det försvann.. nu har vi väll nån millimeter :P

Jag bor i kalmar... så vi får inte så himla mkt snö :P

2009-01-15 @ 21:08:23
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
♥ mmmalin din classm8

du är så jävla snygg ... orkar inte :)

2009-01-15 @ 22:08:29
♥ mathilda (:

Så fin =)

Kram!

2009-01-16 @ 22:58:03
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0