Hos Petter.

En riktig söndag är vad det är. Tänkte berätta lite kort vad jag har gjort sen jag sov hos Emelie i fredags. Vi somnade ganska sent för vi låg och pratade om allt möjligt. Blev även mycket skratt då vi båda var otroligt övertrötta. Dagen efter det, alltså igår, var det bara att stiga upp vid 11 för jag skulle till Petter. De bor väldigt nära så jag bara sprang över. Vi chillade en stund innan vi for till busstationen eftersom vi skulle till Petters mamma. Till middag åt vi en jättegod tacopaj! Kvällen blev ganska lugn men vi kände oss väldigt sugna på något. Vi tog bilen till statiol (typ det enda som hade öppet) och köpte en grönsaker & dip. Det måste vara bland det godaste som finns!

Imorse sov vi till tolv tror jag. Har inte så stor koll på tiden under helgerna. Det blev tacopaj till frukost fast klockan var så mycket så det var ju som lunch. Sedan tog vi bussen tillbaka hit till Petters pappa på eftermiddagen. Just nu är han (petter alltså) och tvättar bilen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir att jag skriver lite här istället. Jag som inte tänkte skriva något på hela helgen för jag trodde inte jag skulle hinna men tydligen!

Hm, något bra på tv ikväll?
Det enda som lockar är filmen "A Lot Like Love" som visas på 4an klockan nio.
Kanske blir att se den.


Ha en bra kväll! Vila upp er, imorgon är det skola igen..



Bambi på hal is ; )

Kommentarer
♥ Anonym

Va fina ni är.

2009-01-13 @ 18:39:06

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0