Fredag.

Det blev ingen uppdatering igår eftersom jag spenderade min kväll hos Lina. Först var vi på coop och köpte lite gott sen for vi till hennes lägenhet. Vi satt och pratade hela kvällen och hade det jätte roligt & mysigt. Var väl mindre roligt att gå hem, är ju så otroligt mörkrädd! Fast se, jag kom ju hem ändå. Somnade efter tolv nån gång så jag sov bara 5 timmar.. steg alltså upp 5 idag!

Höll på att missa bussen men som tur var gjorde jag inte det. Hade gjort frukost som jag skulle äta på bussen men somnade nästan direkt så åt den då jag kom till skolan istället. Vi har ju bara en lektion på fredagar, italienska. Många sa att den var inställd så jag började bli irriterad men våran lärare kom ändå och lektionen var inte alls inställd. Dryg lektion, lite folk, ingen hade bok osv. Haha, hallelujah då det var dags för lunch!

Efter lunchen mötte jag Petter på stan och vi tog bussen hem till honom där jag är nu. Vi har bara chillat framför tvn och haft det bra. Jag väntar på att Emelie ska höra av sig eftersom jag ska till henne ikväll plus sova över! Längtar riktigt mycket!

Vi får se när jag skriver igen, kommer ha fullt upp i helgen så det blir troligtvis på måndag.
Ha en toppen helg allihopa! : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0