En helt vanlig dag.

Ni ska bara veta hur onödigt det kändes att fara på skolan idag. Först hade vi klassråd där lärarna tog upp några regler sen var det klart, lunch och efter det 15 minuter då våran idrottslärare berättade vad vi ska göra den här terminen. Om jag hade bott i stan hade det varit så mycket enklare. Men nej, istället får jag åka 2 timmar buss till skolan & 2 timmar hem. Det är självklart mitt eget val men kommer bli skönt att flytta (när det nu blir). Imorgon ska vi skicka in ansökan för inackordering. Hoppas hoppas hoppas! Gud vad glad jag skulle bli.

Snart är det middag och efter det blir det nog en promenad med Lina. Känns som att jag inte varit med henne på tusen år! Okej inte riktigt men väldigt länge sen i alla fall.

Kanske låter lite tråkig idag men jag känner mig bara less på skolan. Vårat nya schema består av en lektion på torsdag och en lektion på fredagar. Både är en timme, visst håller ni med om att det är knasigt? Fast inte gick det ändra tydligen.. får stå ut i alla fall! Nu ska jag rycka upp mig. Behöver få lite mat i magen : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0