You'll be right here with me.

Hej!

Sitter just nu på bussen på väg hem från Umeå. Bussarna brukar aldrig ha internet men idag var det någon annan slags buss så, det finns!"Ganska bra, då har jag ju nåt att fördriva tiden med. Tidigare idag var jag ju på ungdomsmottagningen och efter det gick jag på stan. Blev sugen på flera par skor på wedins! Dom har halva reapriset på massor av skor. Måste nog dit imorgon.. sommarskor för 24 kr är inte helt fel. Måste ju passa på. Tog bussen kl 12 till Umeå och mötte Emelie. Vi gick på café station för att fika och planera vårat 18 års party! Tror det kommer bli riktigt bra. I väntan på min buss så mötte jag Petter på busstationen. Blev väl bara en minut för hans buss skulle precis gå, men fick i alla fall pussa på min älskling.

Har åkt buss en timme nu och det är ännu en timme kvar innan jag är hemma. Drygt men jag är van. Åker ju varje dag så. Då jag kommer till stan får jag skjuts till mormor där jag ska äta middag. Tror det blir lax, riktigt gott!

Näe, nu kanske jag ska ta en powernap. Känns lockande!
Vi hörs ikväll allihopa.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0