You said everything is not all.

Jäklar. Vet inte ens vars jag ska börja! Pratar förstås om melodifestivalen. Satt väl mest hela tiden och kommenterade allting. Kläder, smink, personer, sång, dans.. ja allting. För mig är det verkligen en skam att inte Jonathan gick vidare! Han var helt klart den bästa ikväll utan tvekan. Nej, jag förstår inte alls hur svenska folket röstar men jag antar att alla trots allt inte har samma åsikter om saker och ting. Vilket nog är bra. Ugglan är ju väldigt speciell och jag vet inte hur jag skulle bskriva henne men tycker inte hon kan sjunga. Och att juryn hade valt henne förvånar mig enormt! Shirley borde gått vidare till andra chansen i alla fall, med den rösten. Emilia, som vi alla känner igen från big big world var min idol då jag var yngre. Men, hennes comeback var nog inte så mycket för mig. Känns som hon höll tillbaka ganska mycket? Okej, nu kanske jag rör ihop allt men jag har så mycket tankar & åsikter om det här!


Vem tycker ni var bäst ikväll?




Kommentarer
♥ Maria

Emilia var helt okej tycker jag;)

2009-02-08 @ 00:28:54
URL: http://miiaass.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0