En lista.

Såja. Nu är mitt rum städat och fint. Undrar bara hur länge det kommer hålla, hm. Tänkte träna ikväll men kom fram till att det nog inte är en bra idé. Eftersom jag har varit sjuk i en vecka och haft feber, och fortfarande inte är rikrigt frisk väntar jag tills imorgon. Tänker inte riskera att bli lika sjuk igen! Nån måtta får det väl vara. Snör ihop en sån här lista för dom som orkar läsa, here you go.

10 favoriter:
Färg: Röd
Mat: Tacos, kyckling, grillat, potatisgratäng osv
Band: Inget speciellt
Film: Finns tusentals, men om jag måste nämna blir det "The Persuit Of Happiness"
Bok: Tillsammans är man mindre ensam
Sport: Slalom
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vaniljglass med krossad choklad eller B&J
Tid på dygnet: Beror väl på, men 20 och framåt

9 för tillfället:
Humör: Less och trött men glad
Smak: Saliv?
Kläder: Shorts, t-shirt & sockar
Bakgrund: På datorn? Snö & sol
Nagellack: Röd
Tid: 15.55
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Jag är hungrig..

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Olivia
Screen name: Uh?
Husdjur: En hund som hette Kenzo
Piercing: Öronen
Förälskelse: Haha, ingen aning
Musik: Spice girls
Bil: Har inte haft min första, än
Kyss: Hemligt!

7 senaste:
Cigarett
: Har aldrig rökt
Mat: Tacos 
Dryck: Trocadero
Biltur: Till willys
Kyss: Petter såklart : )
Spelad låt: Live Your Life
TV-program: Melodifestivalen

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nepp
Brutit mot lagen:  Njae
Blivit arresterad:  Inte det inte
Badat naken: Haha faktiskt
Varit med på TV: Tror det
Kysst någon du inte känner: Det beror väl på vad man menar med känner? 

5 nej tack:
Kläder: Vet inte riktigt, finns mycket som är a big nono
Mat: Pyttipanna
Musik: Hårdrock och sån skit
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Falsk

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åt, handlade, såg melodifestivalen, sov
Du kan höra just nu: Musik, blåsten ute, tvn & datorn
Du inte kan leva utan: Alla nära & kära
Du gör när du har tråkigt: Ringer någon rolig prick, ser tv, tränar eller är med nån

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen nämd, ingen glömd.
Du tycker om: För många för att räknas upp.
Du inte gillar: Finns några jao

2 val:
Kaffe eller te:  Te utan tvekan
Vår eller höst:  Vår

1 önskan: Att sommaren ska vara här!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0