No more words.

Min lasagne var godare än väntat! Och jag väntade ju att den skulle vara god så då kan ni ju gissa hur god den var. Haha, oj blev mycket god nu. Äsch, i alla fall var middagen precis färdig då Den rätte för Rosing började. Ni missade väl inte? Trodde det skulle vara ett sånt där skit program men oj så fel jag hade. Det var faktiskt riktigt roligt att se på! Ni som såg vet nog vad jag menar. Men om ni missade det tycker jag nog ska ta er en titt nästa gång, det är det nog värt om ni inte har något speciellt för er.

Annars då? Jo, annars har det varit matte för fulla muggar. Men så less jag blir. Skulle kunna snöra boken rakt in i väggen! Ursäkta, är inte sån som skulle göra det men, har verkligen lust just nu! Förstår verkligen inte mer än 0,5%. Jo jag vet att man ska försöka tänka positivt. Fast hur lätt är det ibland? Har bestämt mig nu att det får gå som det går. I värsta fall får jag vä göra om det eller så klarar jag det. Man kan ju inte göra bättre än sitt bästa, eller hur?

Nu till något roligare! Imorgon är det sportlov som gäller! Åh vad skönt det ska få bli att slappna av i över en vecka. Väldigt många som jag känner ska till fjällen, mest hemavan så jag hade gärna velat åka dit. Men, jag måste spara pengar. Kunde ha följt med till stugan i Sälen igår och kommit hem på måndag men jag behöver den här helgen hemma själv. Kommer ändå inte vara själv, för jag ska hitta på en massa roligt! Mer om det senare.




Några bilder från Sälen!
Vi har ju stuga där för er som inte vet.
Natti! ♥
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0