Torsdag.

Godmorgon!

Då jag vaknade för en stund sedan tänkte jag att det var onsdag. Aldrig att det kan vara torsdag. Tittade sen på mobilen och gissa vad glad jag blev! Det innebär att imorgon är det helg. Åh vad skönt! Har några saker jag måste hinna med idag. Först ska jag på ungdomsmottagningen kl 10.15. Därefter banken. Tolv går det en buss till Umeå som jag bara måste hinna med. Ska träffa Emelie och vi ska planera våran 18 års fest! Längtar hur mycket som helst, så det blir trevligt.

Ska nog börja göra mig klar nu så jag inte behöver stressa.
Först frulle, är super hungrig! Vi hörs under dagen.



Frågan är varför mitt hår ser brunt ut på den här bilden?
Den togs igår och jag inte inte färgat håret!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0