Torsdag.

Hej!

Vet att jag har blivit sämst på att uppdatera! Men det ska det bli ändring på, så gott som det går. Åkte till skolan igår för att ha klassråd 5 minuter och sen började idrotten inte förrän 3 timmar senare! Fördrev tiden med Paulina & Emma på stan ett tag innan vi gick tillbaka till skolan. Där mötte jag Frida som jag följde och åt lunch med. Idrotten kan jag ju inte vara med på pga min dumma hand så dagen kändes rätt så ovärd. Träffade i alla fall Petter en stund. Han hade fått sin student mössa och allt! Det fick mig att längta hur mycket som helst tills jag själv tar studenten, fast det är drygt 2 år kvar.. men om tiden flyter på som den gör just nu är det snart.

Imorse då jag satte mig på bussen till skolan började jag må jätt illa. Tänkte att det var för att jag åkte buss bara men jag har mått illa precis hela dagen. Fytusan! Då jag kom hem kunde jag inte ens äta middag, 3 tuggor på en macka och en bit på en krokett. Somnade efter det vid sju och sov i tre timmar. Fryser det gör jag också, har täcke + 2 filtar. Hoppas jag inte får magsjuka, men det tror jag inte. Skulle vara med Parvin imorgon och det hade jag verkligen sett fram emot men det blir till veckan istället. Om jag mår såhär imorgon blir jag nog hemma. Måste vila upp mig.


Dags att sova igen.

Vi hörs då jag har mer kraft & ork people. Natti!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0