Tisdag.

Måste bara börja med att säga så fruktansvärt kallt det är! Kallaste natten det här året i Skellefteå hörde jag. -22 imorse då jag gick till bussen kl 05.20.. fyfasen! Hoppas det blir varmare under dagen, eller i alla fall tills imorgon. Hade bara en lektion idag och efter det fick åt jag lunch sen blev det bussen hem. Har pluggat ända sen jag kom hem så det var härligt då jag nyss fick lite mat i magen! Har inte så mycket att berätta eller så. Mycket i skolan den här veckan så jag har fullt upp med andra ord.
Fick förresten hem ett usb minne med posten idag. Det var från handelsbanken för att jag fyllt 18 år.. haha! Inte mycket minne men tack ändå.



Mitt "fina" gips.. åh, blir så less!
Vill helst slita av mig det, men jag är fast i 3 veckor till. Blä!

Kommentarer
♥ fridalampe

sv:ja!! den var asbra! :)



nej stackare, gips again!

2009-02-17 @ 23:05:02
URL: http://ffridablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0