Tidiga kvällar.

Blir less ganska fort redan i början av veckan. Pluggandet är igång på allvar. Har hur mycket som helst att göra så därav dålig uppdatering, bilder och allting. Men ni får stå ut! För det gör ni nog, men ska försöka göra så gott jag kan. Så då vet ni hur det ligger till litegrann.

Imorgon har vi friluftsdag på skolan och det kämms grymt skönt att ha en dag utan några som helst lektioner. Själv ska jag gå runt en sjö och grilla korv. Tror jag. Haha, jag har inte så stor koll på vad som ska ske men jag hoppas det blir roligare än vad jag förväntar mig. Ikväll var jag och köpte mat tills imorgon, det blev en kycklingmacka, drickyhogurt, en festis och en chokladboll. Måste ju överleva dagen!

Tänkte nu slå på en film men kommer nog inte se klart den. Har nämligen kommit överens med mig själv att jag ska lägga mig tidigt. Jag måste inse att jag inte kan vara vaken till tolv och vakna vid fyra-fem. Det funkar inte. Humöret blir skit rent ut sagt och jag orkar ingenting. Jag är en sån person att jag åste äta och sova mycket för att inte bli arg/sur osv. Fasta rutiner med andra ord. Så, hädanefter blir det tidiga kvällar för min egen skull.

Satsar på att sova tio? I hope so.

Tänkte ladda upp någon bild med blogg.se strular (som vanligt?) får bli imorgon!
Natti!

Kommentarer
♥ maddeh

nääe, men får ju träffa olivia som jag inte gjort på ett år, så det blir kul :)

2009-02-24 @ 19:50:42
URL: http://maddiish.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0