Sjukling.

Fy & fan för att vara sjuk. Har fortfarande feber, 38,4. Känss dessutom som att någon lagt ett stort, ja jag vet inte vad, i min hals. Jag vill inte vara sjuk. Jag har inte tid att vara sjuk. Har så mycket som ska fixas. Men antar att det får vänta. En lycka är i alla fall att mitt leg kom med posten idag! Eller, måste ju gå på banken och hämta ut det. Har väntat nästan 3 veckor så det var bra!

Annars har jag väl inte gjort så mycket. Tänkte baka men vi hade inte ens smör hemma. Orkade inte gå till affärn för att köpa en massa heller. Har inte ens varit ute under dagen! Tänkte att jag bara skulle bli mer sjuk då. Haha nej, nu håller det här på bli ett depp inlägg. Men jag måste klaga liiiite. Anyway, jag stället klockan imorgon ifall jag är frisk och kan fara på skolan. Hoppas, hoppas, hoppas!

Dags att se One Tree Hill sen sova.
Hoppas ni haft en bra dag!

Önskar jag kände mig såhär pigg:


Kommentarer
♥ hhanna

SNYGG!

2009-02-06 @ 19:48:09
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0