Promenad i solsken.

Vilken underbar dag det är! Solen skiner och himlen är klarblå. Nu fattas det bara ett fjäll, varm choklad och slalom. Det är toppen väder för just det! Okej, jag erkänner att jag är grymt avundsjuk på min pojkvän som åker till fjällen idag.. fast själv hade jag kunnat vara i sälen just nu. Alla gör vi våra val och nu blev mitt val att vara hemma. Känna lugnet och umgås med kompisar. Har inte så mycket tid till det på veckodagarna, tyvärr. Så nu känner jag att jag ska ta vara på tiden! Ni får veta lite senare i nästa inlägg vad jag kommer göra under mitt lov.




Var nyss ute på en promenad i det vackra vädret.
Självklart var jag tvungen att ta med mig kameran!
Det blev ganska fina bilder, va?

Kommentarer
♥ maria

Så himla trevlgt

2009-02-27 @ 21:12:10
URL: http://miiaass.blogg.se/
♥ Anonym

Du borde börja fota "på riktigt" du har ju talang-. Kör på!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-03 @ 12:56:05

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0