Onsdag.

Hej på er!

Har varit lite off den här veckan, men det kan inte hjälpas. Jag mår i alla fall väldigt bra & är på bra humör. Känns skönt! Jag sov hos Petter från i måndags till igår så därför ingen uppdatering osv. Till middag så ringde vi och beställde pizza. 10 minuter skulle det ta. Då vi hade satt oss i bilen och petter började gasa så gick det väl 2 meter innan vi fastnade! Fullt med snö och is under däcken.. själv försökte jag putta på medans Petter gasade men det gick inte heller nå vidare. Haha, kanske inte hade tillräckligt med muskler! Då vi hade grävt undan snön så gick det till slut som tur var! På kvällen tog vi det bara lugnt och såg en film.



Mindre roligt var det imorse då vi steg upp och såg att det var -22 ute. Usch! Räckte det inte med att vi fick en meter snö på några dagar förra veckan?

Oj, ser att klockan är mycket! Jag ska till Lina som ska bjuda på middag. Undra vad det blir för gott! Då jag kommer hem ska ni också få se vad jag har köpt! See you later.




Kommentarer
♥ Marre

Ni är så söta ihop.

2009-02-13 @ 11:56:01
URL: http://miiaass.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0