Måndag.

Vilken jävla start på veckan! Halkade imorse då jag hade klivit av bussen och var på väg till skolan. Tog emot mig med handen och det gjorde galet ont! Tänkte att det skulle gå över men efter lunchen då handen började bli blå var det nog dags att fara på akuten ändå. Det enda jag gjorde där var att vänta. Var sjukt mycket folk så det tog lång tid att ens få komma in till ett rum. Allt var fullt. Till slut, 4 timmar senare gick jag mot bussen med en bruten hand och lila gips. Okej, dom är inte säker på att den är bruten men mest troligtvis. Gips i 3 veckor sen ska jag tillbaka för att röntga osv. It sucks big time!


Ska bara vila ikväll och knarka alvedon så jag orkar till skolan imorgon. Blir att se några avsnitt av 90210! Men, vi hörs imorgon. See you!


Kommentarer
♥ Parvin

haha seriöst har inte du typ brutit din hand typ 8 gånger de senaste åren?? micaela då!

2009-02-17 @ 19:10:47
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/
♥ Emma

att du alltid ska råka ut för såna grejer de är ju sjukt :(

2009-02-17 @ 20:11:23
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0