Lördag.

Vilken slapp dag. Vilken slapp helg. Men det gillas! Förutom det här vädret. Det har snöat hela dagen. Snart kommer vi väl vara insnöade eller nåt, om det fortsätter såhär. Tog en sovmorgon idag så jag steg upp vid tolv. Åt frulle och chillade. Kom ganska nyss hem från Willys. Jag & mamma var där och handlade. Det var lite galet att åka bil. Inte för att jag körde men mamma sa det också, man blir snöblind. Det är vitt precis överallt! Så man ser knappt vars vägen är.

Just nu vill jag bara att klockan ska bli 20.00, och ni vet nog varför. Melodifestivalen!


Tagen från fönstret i förrgår. Man såg ingenting 100 meter bort.
Usch, ge mig sommar. Åtminstone lite vårkänsla tack.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0