Kvällsmys.

Jag undrar verkligen vars den här dagen har försvunnit? Den har gått fort som tusiken! Vet inte om det är bra eller dåligt men mest troligtvis bra, eftersom då blir det lördag snabbare. Eller ja, det känns så. Har inte gjort så mycket speciellt under dagens gång, mest pluggat och städat lite. Borde nog ha packat också.. åker till Petter imorgon. Men det orkar jag inte nu så det får bli imorgonbitti! Ikväll har jag sett Let's Dance med mami. Det var mysigt! Är dock förvånad att Carl-Jan är kvar! Haha, men man får ju skratta åtmistone. Jag tycker nog Morgan & Laila är bäst! (:

Sitter nu här i min rosa (haha) morgonrock och har precis duschat. Äter lite godis som är kvar sedan kvällen också, väldigt gott! Funderar på att sova snart. Det känns lockande! Ska ändå upp vid tio imorgon så behöver lite sömn. Säger godnatt nu, godnatt!



Kommentarer
♥ Sofia

du är så himla söt! =) har sett flera bilder inne på Sara MArklunds blogg, du är verkligen naturligt söt! =)

2009-02-22 @ 13:41:19
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/
♥ moa

Tack sötnos! Du är verkligen fin!

2009-02-26 @ 17:19:16
URL: http://moahansson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0