Fredag.

Jag mår bättre idag, tack & lov för det. Är inte riktigt hundra men jag ska bara vila den här helgen så jag blir frisk till veckan. Tänker inte missa ännu mer. Under dagen har jag varit med Petter och bara myst. Han har också varit sjuk hela veckan men håller också på bli bättre. Så ja, vi kunde ju ändå inte smitta varandra.

Stormen igår! Jag säger då det. Det snöade hur mycket som helst. Skulle nog gissa på 2-3 dm. Fast då sa ni veta att jag är usel då det gäller att uppskatta (kan vara mer eller mindre)! Då jag gick ut idag höll dom på ploga och skotta överallt. Man fick lov att gå på vägen för på trottaren var det flera meter med snö.. och det var väl inte så kul men jag älskar snö så ska inte klaga.

Snart är det dags för Let's Dance! Vem är din favorit?

Kommentarer
♥ parvin

jag saknar dig jätte mycket också! vi borde ses väldigt snart.

2009-02-06 @ 22:25:07
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/
♥ S a r a

Det hade tydligen kommit 50 cm -.-



Laila är min :)

2009-02-06 @ 22:49:54
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0