Fredag den 13:e.

Ja som ni alla vet är det otursdagen idag! Har inte för mig att jag brukar ha speciellt otur just den här dagen. Men å andra sidan ramlar jag eller nåt annat tokigt varje dag. Haha, mina vänner vet vad jag talar om. Jag är tydligen en expert på att göra illa mig. Tyvärr. Fast just idag har det inte hänt något, än så länge. Det enda otur var väl att det var äcklig lunch men det gills nog inte.

Sitter på coachtiden och gör fek a. Missade ju provet så ska nog göra det till veckan, fast det verkar inte allt för svårt. Känns som jag kan det hyffsat. Fördriver mest tiden för tillfället. Väntar på att Petter ska sluta för dagen. Han ska följa mig hem till storstan i helgen! Hoppas vi hinner med två bussen så jag inte behöver sitta här i flera timmar. Men, det blir nog bra!

Tror inte jag kommer uppdatera något i helgen för jag kommer ha fullt upp. Det som är planerat nu är troligtvis utgång ikväll, taggat! Imorgon har vi bokat bubbelpool & bastu så det blir det på dagen. Är ju alla hjärtatns dag, spännande. På kvällen är det ju melodifestivalen i mitt lilla Skellefteå. Önskar verkligen att jag skulle dit! Men tyvärr, får se det på tv med min älskling istället. Myspys! Var faktiskt där förra gången det var. 2 år sen tror jag? Eller kanske 3. Hursomhelst, ni får ha en underbar helg! Så hörs vi om några dagar gott folk.


Sommar tack!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0