Fredag.

Godmorgon! Sovit gott?

Själv steg jag upp klockan fyra för att ta bussen till skolan 05.50. Inte kul nånstans! Vidrigt kallt är det ute också. Jag skulle bli väldigt glad om någon vill ge mig sommar? Lär väl ta minst 2 månader innan snön ens börjar tina bort. Men, ska inte klaga så mycket. Det är fredag och det betyder att det snart är helg! Om en timme börjar jag dagens första & enda lektion som är italienska. Men jag tror jag ska stanna kvar efter den ändå. Har mycket att ta igen i skolan sen jag var borta, ska prata med lärarna i alla fall och se hur mycket som ska göras. Ska även äta lunch med Petra.

Blir nog att se lite film eller så nu, ha en bra dag!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0