Engelska.

Dagen blir ju inte bättre! Vi har en lektion kvar, engelska. Den borde börja när som helst. Fick veta att jag ska göra nationella muntligt nu på lektionen plus ett prov om adjektiv och verb. Men nationella ska jag göra med Petra så det ska nog gå bra! Hoppas det i alla fall.

Bestämde nyss med Petter att jag ska fara hem till honom idag och sova där tills imorgon. Egentligen skulle jag dit på fredag men han far till fjällen då så ja, det blir idag istället. Hoppas jag hinner med bussen som går 3 till nordmaling för den ska Petter ta. Men tvivlar på att jag får sluta så tidigt.. då får jag skjuts klockan 4 till honom istället. Det blir nog bra det där.

Ops, nu kommer våran lärare!
Vi hörs ikväll eller imorgon!

Kommentarer
♥ Moa

åh tack så himla mycket, jag hoppas bara att den passar haha(A) fin header du har fixat förresten!!!

2009-02-25 @ 16:36:45
URL: http://moq.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0