Hair.

Kvällen har varit lugn och härlig. Middag hos mormor, lite plugg och sedan en dusch så nu sitter jag här i min rosa morgonrock, haha. Det måste vara bland det mysigaste som finns. Morgonrock.

Blev galet less när jag hade duschat. Jag har otroligt tjockt hår och har alltid haft det. Om jag inte har bra shampoo och balsam blir det en enda tjorva. Tar tusen år att torka håret med fönen, men jag ska inte klaga. Minns hur det var när jag var liten. Majoriteten av oss flickor hade ofta två flätor. Jag var så himla avundsjuk på att de flesta hade SMALA flätor och att jag hade mina eftersom de var så TJOCKA. Haha, det kan man ju skratta åt idag. Är trots allt glad över mitt tjocka hår, om jag tappade hälften skulle det väl knappt märkas.

Saken jag tänkte komma fram till är att jag ska färga håret imorgon, dock bara utväxten. Men den är flera cm så det lär synas en skillnad. Tur att man har en moster som är frisör och har en egen salong!


Kommentarer
♥ jenny

tack! långt fint hår du har

2009-12-18 @ 07:28:29
URL: http://jennysv.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0