Lunch, vårdcentral och störd.

Måste börja detta inlägg med hur störd jag är på att det inte går kommentera! Har läst på några andra bloggar att det är så för dom också. Då är det i alla fall inte min dator det är fel på eller nåt. Är det så för er? Haha, eller ja.. om ni inte kan kommentera kan ni ju inte svara på den frågan.

Tog en promenad ner till stan tidigare idag för att möta upp mormor, kusin och mitt söta kusinbarn. Vi åt på en restaurang som heter "Johanna i parken". Jättemysigt ställe och god mat. Härligt att vi kunde sitta ute och äta, solen sken. Fast man märker att hösten är på ingång..

Ska kila iväg till vårdcentralen nu.
Tur att det tar ca 3 minuter att gå dit, så ni förstår att det är nära, hihi. Later!


Snart lär det se ut såhär.
Tagen av mig hösten -08.

Kommentarer
♥ Anonym

va superfin bild

2009-08-19 @ 16:43:21
♥ Emma ♥ - Realfighter -

Nja det var helt okej. Har inga vanliga lektioner den här vekcan så det är ganska lugnt än så länge :)

2009-08-19 @ 16:51:32
URL: http://realfighter.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0