Walking on the highway.

Hallå!

Som jag skrev i föregående inlägg så for jag ner till stan för att träffa Oscar & Lina som satt på waynes och väntade. Jag & Lina gick på stan eftersom det var kvällöppet till 21! Perfekt då jag inte orkade gå på stan tidigare idag. Letade något som jag tänkte ha imorgon på valborgs men kom fram till att jag får ta något ur garderoben. Har mer kläder än vad jag tror.. sant som sagt. Kom hem med 3 par tights & ett par örhängen. Alltid bra och det ska jag i alla fall ha imorgon.


Vi åt gomidda!


60:- är inte alls tokigt för 3 par tights & ett par örhängen!

Kommentarer
♥ Evelina

JA :D vad gör du föt något ?

kram

2009-04-29 @ 21:46:44
URL: http://silverninas.blogg.se/
♥ adina

så gott ut:)

sv; hihi nej det skulle ju inte vara helt fel att få ha allt man vill ha hemma hos sig:D

Tänk om man var rik, då skulle man få välja allt man ville ha nästan, så skoj:D

2009-04-29 @ 21:48:07
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0