Torsdag.

Hejdär!

Ni tror väl inte att jag gått och dött heller? Icket! Har bara haft en jobbig dag. Svimmade imorse så jag missade skolan, tråkigt. Det är verkligen inte kul att ligga hemma och göra ingenting. Är mycket hellre i skolan. Har inte mycket ork och är trött. Låter som värsta klagmajan nu men det blir såhär vissa dagar, dagar då jag får ett anfall. Håller i alla fall med min kära pojkvän - Inga mer anfall, nu har det sista varit! Har hoppats så många gånger. Det enda jag kan göra är att fortsätta hoppas. Aja, nu ska vi inte bli så deppade eller så.

Vädret har inte varit det bästa idag, mulet & grått. ( Säger jag direkt då jag skrivit att det inte ska vara så deppigt). Haha, nu rycker vi upp oss. Hoppas på sol imorgon! Kanske blir så att jag åker till Ida imorgon - lördag, var verkligen ett tag sen sist! Så det är på tiden, hoppas det blir av. Annars händer det inte allt för mycket, livet rullar som vanligt gott folk.

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
♥ S a r a

Vad är det för anfall du får? :S

2009-04-02 @ 22:33:20
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
♥ Anonym

Nu ska du inte få mer anfall,vi bestämmer det va???Fy va tungt det måste vara.

2009-04-03 @ 13:00:39

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0