Tisdag.

Blev en sen kväll igår med tanke på att jag skulle stiga upp 05.30. Blev ju förlängning av matchen och sen straffar så kom i säng rätt sent. Menmen, får skylla mig själv. Steg upp imorse och tog bussen till Umeå där jag hoppade av på sjukhuset eftersom jag skulle till tandläkaren. Var dags att få min tandställning/skena, vad man nu vill kalla det. Fy & fan säger jag bara! Jag ser ut som en valross. Som tur är kan jag ju ta av och på den men ska ha den hela tiden förutom då jag äter osv. Känns inte roligt alls men jag får helt enkelt härda.

Sitter just nu på skolan och har samhälls fast vi har en rast mitt i lektionen. I slutet ska även jag & josse göra våran eu debatt för två lärare. Känner mig inte taggad på det men ska bli skönt att få göra bort det.

Kilar nu, vi hörs ikväll!
Puss&Kram

Kommentarer
♥ Nikolina

här är det super, har precis käkat lax därför hehe ;D gjort idag da?

2009-04-28 @ 16:56:36
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
♥ Madde

Svar: HAHA jag vet! Men nu har jag sett det i alla fall. Jaa jag ser fram emot det x)

2009-04-28 @ 20:52:32
URL: http://missgirlnextdooor.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0