I wanna feel love, love, love.

Hejhej!

Hur trött kan man egentligen vara en söndagskväll. Kan ju inte bero på att jag har fått för lite sömn i alla fall. Somnade 02.30 och vaknade 11.30 så ingen brist på sömn här inte! Hoppas bara jag kan sova i hyffsat god tid då jag ska upp halv 5 imorgon.

Jag & Lina tog en promenad i det underbara vädret mitt på dagen. Strålande sol och vårkänslor för fullt. Dock hade jag rätt om att det skulle komma moln sen.. blev mulet direkt då jag kom hem. Tråkigt med så trist väder men ska inte klaga allt för mycket. Under promenaden svängde vi förbi affärn där jag köpte mig en glass. Calippo refresh, med smak av citron & annanas. Hur god som helst! Men inget slår twister. Mamma hade även köpt en daimglass till mig då jag kom hem så den har jag också fått i mig, haha. Glass i stora lass.



Nu:

Duschen

Kvällsfika

Vänta på att Petter ringer

Sova

Godnatt! ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0