Waynes coffe.

Ja som rubriken avslöjar så kan ni nog gissa vars jag är? ; ) Vi har haft matte och efter det lunch. Det var nå äcklig fisk och potatis. Nästan VARJE dag får vi potatis. Dom har inte tänkt variera med lite ris, pasta eller annat? Nej då, potatis i all ära men lite tråkigt i längden. Det är ju trots allt en resaurang vi äter på, lite högre klass borde maten ha! Men ska väl inte klaga..

Jag & Emma sitter på Waynes nu eftersom vi inte börjar om förrän 14:20 och då har vi språk en timme. Tycker dom borde tryckt ihop schemat så vi kan skippa det här enorma hålet på flera timmar. Oj, jag känner att jag kritiserar ganska mycket idag.. aja, det ska man väl göra ibland också?
Äter en kladdkaka och dricker fanta, mums! Dock smakar grädden prutt och jag fick typ halva tallriken, mindre bra. + 2 mini marshmallows, hihi. =)

Annars har jag väl inte så mycket på hjärtat just nu.
Ska fortsätta äta på kladdkakan! Visst blir ni sugna?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0