Idol.

Det var då självaste *** att Rasmus åkte. Om jag hade fått välja vem som skulle ha åkt ut hade jag valt Jesper utan tvekan. Visst, han var väldigt nervös och jag tyckte lite synd om honom men ska man vara en artist måste man kunna hantera det också. Tråkigt att Rasmus åkte men någon måste ju ändå ut. Imorgon är det tjejerna, det längtar jag till.

Känner mig väldigt trött men det är väl inte så konstigt eftersom klockan börjar närma sig midnatt! Herrejösses vad tiden bara flyger förbi. Innan man vet ordet av har det redan gått två skoldagar. Nu är det bara två kvar! (eftersom vi inte har skola på fredagar, glädje!) Kan hända att jag måste på skolan på fredag ändå och göra företagsekonomiprovet som jag missade. Blä, lär gå rakt ut i helvetet, då vet ni. Nämen allvarligt är det inte min starka sida.

Ska inte ödsla mer tid på att skriva ännu mera värdelösa ord nu.
Dax för sängen! Godnatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0