Torsdag.

Det här känns som att det kommer bli en bra dag. Steg upp i tid imorse så nu slipper jag stressa till skolan i sista sekund som jag oftast gör. Börjar 09:45 och har matte 35 minuter sen lunch. Slappt! Fast sen väntar engelska i en timme och trettio minuter. Vill inte, vill inte, vill inte..
Väskan är nästan packad och klar, ska bara slänga ner några sista saker. Kommer säkert glömma något ändå för det gör man väl alltid? Efter skolan ska jag till frisören för att klippa mig och färga håret. Blir bara att färga utväxten. Men vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig. Lång lugg eller kort? Klippa topparna eller väldigt kort? Klippa upp det eller inte? Vilket dilemma. (som vissa brukar säga!.. läs petter.)


Ni ser ju utväxten, inget att leka med..

Ska packa ner datorn osv nu sen kila till skolan.
Ha en toppen dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0