Tisdag.

Nu ska ni allt få höra.. helt otroligt. Igår vid nio tiden så var jag ju ute och sprang för att jag skulle ta en paus mitt i allt pluggande. Tror ni inte att då jag nästan är hemma så tappar jag fotfästet och trillar rakt i asfalten! Fy tusaaaaan, ajajaj och åter aj. For hem och tog alvedon & ibumetin men såklart hjälpte inte det. For till akuten och efter 4 timmar var jag hemma igen med en bruten hand och gips i minst 3 veckor. Sen hjälper det ju inte att mitt feta gips väger ett ton och inte ser klokt ut! Det är också jätte mycket för stort så måste fara och byta det senare. Typiskt, det här händer alltid mig. Men jag ska inte klaga, för det finns alltid dom som har det värre. Tusen gånger värre.



Idag är en gubbe här som ska slipa golvet i vardagsrummet. Tydligen ska det ta 6 timmar! Borde väl gå fort men han har med sig sjuttioelva olika maskiner. Plus att hans telefon ringer stup i kvarten. "Leva livet nu ska jag leva livet..osv" Lite irriterande.

Det tar alldeles för lång tid att skriva med en hand.
Måste packa och fara till skolan nu. Vi hörs senare under dagen!

Kommentarer
♥ nina

hur många gånger har du brytit handen armen nu?

känns som typ 3 gånger? ;p

2008-09-23 @ 19:04:27

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0