Tillbaka till skolan.

Ja nu sitter jag här på skolan igen. Trodde ju att jag skulle ha språk (har italienska) kl 14:50 eftersom alla som har språk steg 1 börjar då men tydligen så jobbar våran italienska lärare även på en annan skola. Alltså börjar vi inte förrän 15:10.. hur roligt är det? Kommer alltså varje tisdag ha hål i 3 och en halvtimme sen en lektion, känns väldigt onödigt. Som sagt, dom borde tryckt ihop schemat!
Det är superkallt här på skolan, sitter med jackan och halsduken på! Haha det är faktiskt nödvändigt. Skulle gärna ha väntar på mig, har ett par i väskan men det skulle bli en aning svårt att knappa på tangenterna. Fast jag fryser väldigt ofta, kanske har dålig blodcirkulation? Tror banne mig det.. bara att klä sig efter vädret!


Jag är sugen på att krypa ner under en filt och bara mysa.

Helst med älsklingspetter.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0