Städning osv.

Har mycket jag måste göra idag och än så länge har jag bara slöat i soffan och vilat. Inte bra inte men är man sjuk så är man. Fast jag tror jag är 98% frisk nu (?). Måste städa hela lägenheten + packa. Låter inte jobbigt men det tar sin lilla tid ändå. Dessutom är jag ju sämst på packa. Eller nej, jag är ganska bra men det tar som sagt lite tid. Sen har jag en engelskaläxa som jag ska vara klar med imorgon. Sen babblar jag på om allt knasigt som nu märker. Min hjärna är inte så aktiv idag och har inte varit det dom senaste dagarna heller.. men imorgon SKA jag vara helt frisk. Snarare MÅSTE än SKA.


hahaha, precis såhär känner jag mig då jag städar!

Idag bjuder mormor på middag igen, spännande att se vad det blir!
Ska kila över till henne nu, see you later.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0