Söndag.

Nu är jag hemma i Skellefteå efter en hel helg i Umeå. Hade mer än gärna stannat kvar där ett bra tag till, men måste ju till skolan imorgon. Igår for jag & Petter till Parvin där det var fest i en lokal. Vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen men det var väl chill i alla fall. Många oväntade personer dykte upp så det var trevligt. På bussen hem var det några som hade druckit lite för mycket kanske, man fick ju nästan huvudvärk av deras röster..
Från stan tog vi sen cyklarna hem och det var väldigt kallt kan jag lova. Tur att man hade mössa och vantar, väl utrustad joooo! Men jag frös ändå så det var skönt att komma in och krypa ner under ett varmt täcke.

Direkt då jag kom hem till stan så for jag till salongen och jobbade några timmar så jag var inte hemma en minut före 8. Traskade hem med min feta väska så jag ville bara lägga mig i soffan och somna ett tag men nej då sa mamma att vi skulle fara och handla, jippie.. hon skjutsade mig och jag handlade. Var trots allt jag som skulle ha mat till veckan så det är väl rättvist ändå.

Nu ska jag gå och göra en toast med fetaost, visst låter det gott?
Söta drömmar! :) 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0