Skola.

Idrotten imorse var typ jobbig, hade träningsvärk i benen sen igår så det gjorde inte saken mycket bättre. Cirkelträning. Ansträngande, kanske för att jag är otränad? Tror så jaaaa. Sitter just nu här bredvid Emma och har naturkunskap och jag kan lova att jag inte förstår nånting.. haha alltså ja, vad ska man säga? Bara att plugga och försöka lära mig. Har typ skrivit 6 sidor på bara den här lektionen så det är ganska mycket. (tycker jag iaf)..
Sitter här och läser några bloggar, det kan man ju inte få nog av. Eller hur? ; ) Måste ju ta en paus från allt jävla arbete.

Datakunskap väntar om en stund, kanske blir lite roligare?
Hoppas det!

Kommentarer
♥ Anonym

jepp, bara plugga och försöka förstå. Kan va jä..skitjobbigt men lönar sig i slut ändan annars blir jag i alla fall bara as as as as stressad och sen är cirkeln igång. Peppar dig Michaela att plugga (lagom förståss..)!!Gör inte som jag skit i ettan utan håll koll på det viktiga. As snygg blogg förresten.L

2008-09-17 @ 14:04:50
♥ Dress Like a Princess

:) händer ikväll då?

2008-09-17 @ 14:15:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0