Sjukling.

Det blir bara värre och värre.. jag pratar om förkylningen. Halsen är typ helt svullen så varje gång man sväljer gör det ont. Jag vill inte hosta (även fast jag gör det) för då känns det som halsen rivs upp. Jag har ont i öronen, det fick jag nu. Ont i skallen också. Men vet ni vad det knäppaste är? Att jag har hostmedicinsmak & nässpraysmak i halsen/munnen och har haft det sen jag vaknade imorse. Hur galet är inte det med tanke på att jag inte ens tagit nässpray eller någon slags medicin? Mysko. Aja nu ska jag inte klaga så mycket! Finns alltid nån som har det tusen gången värre, tänk på det när ni har lite ont i halsen.

Lina har ju varit här hela kvällen, vi har haft det jätte trevligt. Legat i min säng och pratat i flera timmar. Har också insett hur väl vi känner varandra.. bästa vän! Det är sjukt, bara en blick så vet vi vad den andra tänker, är inte det äkta vänskap så säg.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0