Samhällskunskap.

Redovisningen gick bra. Det var ju inte mycket alls jag skulle läsa så. Tycker inte alls om att redovisa inför klassen.. har aldrig tyckt om det. Men det är väl inte allt för många som gör det. Nu har vi 54 (!!!!) frågor som vi ska göra. Har ju typ inget liv längre, det enda jag gör är allt plugga. Okej, inte det enda jag gör men det känns så vissa stunder. Som sagt, bara att kämpa på!

Om 5 minuter slutar vi och då ska jag direkt ta cykeln till Lina. Åh det var längesen jag var med henne! Men en dag utan henne känns väl länge. Vi lär väl sitta i hennes lägenhet och prata. Vi får aldrig för mycket att prata om. Tro mig, det är toppen.



Min bästa vän!


Kommentarer
♥ Anonym

Fia här igen...fan, har också 711 uppgifter att göra. matte, spanska, natur....men varför åker du inte hem direkt och börjar göra lite så känns det ofta bättre senare.Va fina bilder du tar förresten. NU ska jag göra matte. Tänk på mig..hehe FiaLisa

2008-09-29 @ 15:37:38

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0