Plugg, plugg och ännu mera plugg.

Ni kan ju gissa vad jag har gjort dom tre senaste timmarna? Just det, pluggat. Företagsekonomi. Nog har det varit lite trögt men det är ganska intressant tycker jag. När man väl kommer in i det och förstår i princip allting så blir det så mycket roligare också. Bara man hänger med och gör det som ska göras, då lovar jag att det faktiskt blir lättare. Tro mig, jag talar av egen erfarenhet.

Men jag tänker inte spendera över 3 timmar med plugg den här kvällen så nu ska jag bara chilla. Tror jag ska lägga mig tidigt.. vi ser hur det blir med det! Nämen jag är jätte trött och om jag skulle lägga mig i sängen nu så skulle jag förmodligen somna. Visst är sova bland det bästa som finns?

Tvingar mig själv ut nu för att pumpa cykeln.
Däcket är helt platt och jag hoppas att det inte är pga punktering!
Håll tummarna...


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0