Måndag.

Gomorgon!
Skiner solen lika mycket här som hos er? En underbar dag! Dock inte så underbar med tanke på att jag håller på bli sjuk. Hade jätte ont i halsen redan igår då jag var hos Petter men det blev värre & värre under gårkvällen. Till slut lät min röst inte ens som min egen. Rösten är i alla fall bättre idag men jag har ännu ondare i halsen. Får se till att vara så tyst som möjligt idag, hur nu det ska gå?
Har druckit te nu på morgonen men det smakar som hostmedicin varje gång jag sväljer något, uuuusch! Köpte halstabletter igår som jag får knapra på hela dagen. Det blir nog bra det. Alla verkar ju vara jätte förkylda nu, är du också det?

Nu ska jag ta och packa ner datorn i min "snygga" ryggsäck.
Dagens första lektion är svenska och den börjar 09.20.
Ha en super bra dag! Ny vecka & nya tag.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0