Måndag.

Nej jag har inte gått och grävt ner mig i en grop eller liknande. Jag har helt enkelt haft annat för mig än att sitta vid datorn. Kan vara skönt att ha några blogg fria dagar. Men nu är jag tillbaka och på topp! Petter har varit hos mig hela helgen och det har varit underbart. Han är underbar. Tycker inte alls om då vi skiljs åt på söndagar (oftast söndagar). Har i alla fall något bra att se fram emot.

Den här dagen har bara varit allmänt jobbig och jag har lust att göra ingenting. Bara krypa ner under mitt täcke och se tv eller något i den stilen. Men flitig som jag är så sitter jag istället och pluggar företagsekonomi. Det är lite svårt ibland men ganska roligt. Har man ett intresse så blir det ju tusen gånger roligare också. Har väl suttit här i ca 2 timmar nu så snart måste jag göra något annat. Det är viktigt att ta en paus mitt i allt pluggande så man tänker på något annat. För min del blir det att springa. Ska ut i höst mörkret, mysigt.

Har just nu en jätte go Wille som ligger alldeles bredvid mig här på golvet.
Är han inte allt bra söt så säg?



Kommentarer
♥ Anonym

är Asta död eller?

2008-09-24 @ 19:10:34

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0